Vi kan på DKK’s udstillinger tilbyde en række muligheder for at komme i kontakt med et stort publikum, der alle er interesserede i hunde, hundefoder og artikler til hunde.
Vi har over de seneste mange år haft et stabilt besøgstal med mange potentielle kundegrupper, og udstillingernes messe er et oplagt salgsforum for den danske hundebranche. Vi har fast 6 udstillinger om året samt vores Hund i Fokus, og besøgstallet ligger omkring de 3.000 besøgene hen over en udstillings weekend. I Herning Messe Center afholdes årets sidste Winter Wonder udstilling og her forventes 4.000 deltagende hunde pr. dag og 6.000 mennesker pr. dag.
Årets sidste udstilling
Årets sidste store hundeudstilling, Winter Wonder Show i Herning, finder sted den 11. - 12. november 2023.
Udstillingen er en dobbelt udstilling.
Dansk vinder
Vi slutter udstillingsåret af søndag med Dansk Vinder-udstilling. Udstillingerne afholdes indendørs. Glæd jer til et brag af en afslutning på udstillingsåret 2023!
Oftest stillede spørgsmål
Hvor mange besøgende har I på en udstilling?
Det svinger lidt alt efter om det er en dobbelt udstilling eller en, hvor racerne er fordelt på lørdag og søndag.
Samlet set på et år har vi 35- og 40.000 deltagende på vores 6 internationale udstillingsweekender.
Hvornår skal jeg senest booke min stand?
Du skal booke din stand senest 6 uger før det arrangement du vil deltage på.
Størrelse på stande
Indendørs standpladser er 4m dybe, og skal minimum være 2m i længden.
I Hernings messecenter etableres samtlige standpladser indenfor i haller. Alle udstillingsringe vil ligeledes blive placeret indendørs.
Regler for opbygning af stand
Det er ikke tilladt at placere salgs- og/eller reklameartikler foran standens facadelinje.
Ved gentagende overtrædelser af dette forbud, kan dette få konsekvenser for deltagelsen på DKK’s udstillinger.
Det er kun tilladt at uddele materiale fra egen stand, ligesom personligt/opsøgende salgsarbejde kun må udføres fra egen standplads.
Inventar til din stand
Lys, strøm, rengøring samt inventar til din stand skal du bestille direkte hos MCH. 6 uger før udstillingen modtager du en mail fra MCH hvori du kan bestille direkte hos dem.
Parkering
Der bliver udsendt én parkeringstilladelse til officials området, pr. stand, pr. udstilling. Øvrige biler henvises til gæsteparkering.
Partoutkort
Hver stand modtaget 4 stk. partoutkort.
Fortrydelsesret
Afbestilling af standplads kan senest finde sted 5 uger før udstillingen. Afbestilling senere end 5 uger før udstillingen medfører fuld betaling af grundbeløb samt det bestilte stand areal. Afbestilling af standplads skal foretages skriftligt.
Fristerne kan ikke afviges.
How many visitors do you have at an exhibition?
It varies a bit depending on whether it's a double exhibition or one where the breeds are distributed on Saturday and Sunday.
Overall, in a year, we have 35,000 to 40,000 participants in our 6 international exhibition weekends.
When should I book my stand at the latest?
You should book your stand at the latest 6 weeks before the event you want to participate in.
Sizes of stands
Indoor stand spaces are 4m deep and must be at least 2m in length.
In Herning Exhibition Center, all stand spaces are set up indoors in halls. All exhibition rings will also be placed indoors.
Rules for stand setup
It is not allowed to place sales and/or promotional items in front of the stand's facade line.
Repeated violations of this rule may have consequences for participation in DKK's exhibitions.
It is only allowed to distribute material from your own stand, and personal/approach sales work can only be carried out from your own stand space.
Furniture for your stand
Lighting, power, cleaning, and furniture for your stand should be ordered directly from MCH. 6 weeks before the exhibition, you will receive an email from MCH where you can place your order directly with them.
Parking
One parking permit will be issued for the officials' area per stand, per exhibition. Other cars are directed to guest parking.
Season passes
Each stand receives 4 season passes.
Cancel
Cancellation of stand space can take place no later than 5 weeks before the exhibition. Cancellation later than 5 weeks before the exhibition will result in full payment of the base amount and the ordered stand area. Cancellation of stand space must be done in writing.
The deadlines cannot be deviated from.