Årsagen til skiftet er, at Bladkompaniet, der har stået for distributionen det seneste halve år, ikke har kunnet ”løfte opgaven”, hvilket har resulteret i ærgerlige oplevelser for vores medlemmer, herunder manglende levering, magasiner leveret på forkert adresse eller smidt i indkørslen i stedet for at lande i postkassen.

Det betyder også, at fra og med februar-nummeret, som bliver udsendt til alle medlemmer i løbet af uge 7, vil dit medlemsnummer igen figurere bag på bladet - pinkoden vil dog, grundet GDPR, IKKE fremgå.

Magasinet leveres i løbet af en arbejdsuge til de forskellige landsdele – derfor kan du f.eks. som medlem bosiddende i København ikke forvente at modtage magasinet samme dag som din bekendte, der bor i Vestjylland ;-)

Se her, hvornår magasinet udgives

Skulle du mod forventning ikke modtage dit magasin inden for ovenstående periode, er du velkommen til at kontakte Helle Røhl i DKK´s Medlemsafdeling på email: hero@dkk.dk, så sørger hun for, at der bliver fremsendt et nyt magasin til dig hurtigst muligt.